Suuline kaebus
Hambaravikabineti personal on kohustatud kaebusega seotud probleeme lahendama oma pädevuse piires.
Kirjalik kaebus
Kirjalikule kaebusele vastab OÜ CityDental Kuressaare (CityDental hambakliinik) juhataja 25 tööpäeva jooksul. Juhataja täidab ka kaebuse registreerimise vormi.
Kaebuste läbivaatamine
Ametlik kaebuste menetlemise protseduur käivitub allkirjastatud kirjalike kaebuste/avalduste laekumisel või piisava informatsiooniga kaebuste esitaja kohta varustatud kaebuste arvestamise vormi olemasolul.
- Sissetulnud kaebus registreeritakse ettepanekute ja kaebuste registris.
- Juhataja algatab uurimise, selgitab asjaolud ja vastab kaebusele 25 päeva jooksul. Juhul, kui kaebusele ei ole võimalik vastata tähtajaks, teavitatakse sellest kaebuse esitajat.
- Kui saabunud kaebus viitab ametkondliku uurimise vajadusele, otsustab juhataja, kas ja millal alustada uurimist.
- Kõik kaebuse uurimise käigus võetud seletuskirjad ja tehtud intervjuud tuleb dokumenteerida ja lisada lõpparuandele. Lõpparuanne peab sisaldama kaebuse esitaja nime, aadressi ja telefoninumbrit, isikute andmeid, kes on kaebusega seotud, kaebuse kokkuvõtet ja tarvitusele võetud meetmeid, kaebusega seotud kirjavahetust ja kaebuse seisu (lõpetatud või käigusolev, st. edasikaebamisel).
- Lõpparuannet kaebuse kohta tuleb säilitada tervishoiuasutuses 5 aastat.
Juhul, kui kaebuse esitaja ei ole lahendusega rahul, on tal võimalus ja õigus pöörduda Haigekassa piirkondliku struktuurüksuse või Tervishoiuameti järelvalveosakonna poole.
Eesti Haigekassa
Aadress: Lastekodu 48, Tallinn 10113
Telefon: +372 669 6630
Tervishoiuamet
Aadress: Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn
Telefon: +372 794 3500